• Gloriett Fejlesztőház

    Alapozó terápia | Alapozó fejlesztés | Homloklebeny teráipa | Kézműves foglalkozás | Fejlesztő pedagógus | Iskolaelőkészítő foglalkozás | Színjátszás

  • Gloriett Fejlesztőház

    Alapozó terápia | Alapozó fejlesztés | Homloklebeny teráipa | Kézműves foglalkozás | Fejlesztő pedagógus | Iskolaelőkészítő foglalkozás | Színjátszás

Stieber Magdolna

A Gloriett Fejlesztőház egyik alapítója és vezető terapeutája vagyok, szakmám szerint óvodapedagógus, tanítónő és alapozó- és homloklebeny terapeuta. A Fejlesztőházban, valamint oktatási intézményekben alapozó terápiát és homloklebeny terápiát tartok 5-16 éves gyerekeknek. Emellett lét éves kortól beszédindító és mozgásfejlesztő órákat is vezetek. Kollégáimmal a komolyabb beszédértési- észlelési vagy logopédiai problémákkal rendelkező gyermekeket pedig komplex beszédfejlesztő terápiával várjuk.

Számomra az a legfontosabb, hogy a gyerekek játszva és örömmel fejlődjenek az órákon.

Varga Nikolett

A Gloriett Fejlesztőházat Stieber Magdolnával álmodtuk meg és hoztuk létre. Óvónőként szerettem bele a mozgásfejlesztésbe, lassan 10 éve foglalkozom alapozó terápiával, és az évek során homloklebeny-fejlesztő és beszédindító mozgásfejlesztő foglalkozásokat is tartottam. A bölcsődés korosztálytól kezdve a kiskamaszokig minden korosztállyal van tapasztalatom.

Nagyon motivál, hogy a különböző korú gyerekekkel megtaláljam a közös hangot, mert hiszem, hogy ez a sikeres fejlesztés egyik kulcsa: partnerként kezelni a gyerekeket és eszerint is kommunikálni velük.

Janó Anna

2017-ben diplomáztam Színészként és Dráma Tanárként, később elvégeztem az Alapozó terápiák alapítvány alapozó terapeuta képzését. A Gloriett Fejlesztőházban Alapozó terápiával és Alapozó terápiás mozgásfejlesztéssel foglalkozom, e mellett évek óta táboroztatok együtt a csapattal. Sok fele volt szerencsém dolgozni, de végül a tanításban és a felnőttképzésben találtam meg azt az utat, amit szeretek és biztosan járok. Az Itt és Most Társulat tagjaként improvizációs előadásokban színészként, felnőttképzésben trénerként is tevékenykedem.

Hiszem, hogy minden fiatalnak megvan a maga tehetsége, csak meg kell találni azt, amit szeret csinálni, amiben magára talál.

Sándor Anita

Szakvizsgázott óvodapedagógus, nyelv- és beszédfejlesztő pedagógus vagyok.

Óvodapedagógusként több évtizedes tapasztalattal rendelkezem. A Gloriett Fejlesztőházban iskola előkészítő foglalkozást tartok, és egyéni fejlesztéssel is foglalkozom.

Az iskola előkészítő foglalkozásokon a játékos képességfejlesztéssel, az óvoda- iskola átmenet megkönnyítése a célom.

Hevő Gabriella

Gyerekkorom óta a mozgás végigkíséri az életemet és látom a jótékony hatását nem csak a testre, de a lélekre is. 2017-ben végeztem el a Sivananda Jógaközpontban a felnőtt jógaképzést. Picit később felkértek, hogy tartsak kismama jógát, így elvégeztem azt is. Mindig is közel álltak hozzám a gyermekek, nekem is van két szépségem, így belevágtam a gyermekjóga illetve baba mama jógaképzésbe is a Jóga Móka rendszeren belül Csíki Mariannál.

Közel száz baba járt hozzám már pocakban jógázni és folytatták a babás órákon is a mozgást korai éveikben, ami elősegítette a mozgás- és beszédfejlődést, valamint testi, lelki harmóniát teremtett bennük. Így az óvodába/bölcsödébe is könnyebben beilleszkedtek, hiszen a legfontosabb meg van nekik az érzelmi biztonságuk. 

Babamasszázs oktató vagyok a jóga oktatás mellett, nem lehet ezt a két területet szétválasztani, hiszen a kisbabák esetében a masszázs a jóga. Egészen pici kortól érdemes megalapozni a szülő gyermek kapcsolatot, elmélyíteni és ebben a babamasszázs segít. Várlak benneteket sok szeretettel a foglalkozásaimon. Testi, lelki töltődés mindkettőtöknek.

Nagy Emőke Kinga

Nagy Emőke Kinga vagyok, pszichológus. Szakmai életutam legelejétől óvodában dolgozom, óvodapszichológusként. Az itt töltött évek alatt szerzett szakmai tapasztalataimmal, valamint a folyamatosan végzett képzések által bővítem a szaktudásom a minél hatékonyabb együttműködés érdekében. A Gloriett Fejlesztőházban óvodáskorú és alsó tagozaton járó gyermekekkel foglalkozom az aktuális nehézségeik megoldásán. Minden esetben az egyéni problémafeltárást követően, az az alapján meghatározott egyéni konzultációs alkalmakkal haladunk a kitűzött cél felé. Ezek a konzultációs alkalmak heti rendszerességgel, 50 perces találkozás formájában valósul meg. Minden esetben fontosnak tartom a szülőkkel való közös együttműködést, a folyamatos tanácsadást a minél hatékonyabb eredmény érdekében.

A gyermekek esetében a következő problémákkal fordulhatnak hozzám a szülők: szorongásos nehézségek, dühkezelés, önértékelési problémák, figyelem problémák, szociális kommunikációs nehézségek, valamint magatartási problémák.

Minden alkalom során a gyerekek esetében a játkosságra törekszem, hiszen úgy vallom, hogy a játék a gyermek legsajátabb nyelve, hogy kifejezze magát.

Lajos Ágnes

2002-ben végeztem óvodapedagógusként a Debreceni Egyetem Hajdúböszörményi Pedagógiai Főiskolai Karán. Ezt követően 21 évig dolgoztam óvodában. Közben pedagógia szakos nevelő képesítést szereztem az Eszterházy Károly Főiskolán, ahol fejlesztőpedagógia képzésben is részesültem. Részt vettem az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar által szervezett „Sindelar- Zsoldos 1. program” továbbképzésen, ami egy „Fejlesztő program tanulási- és magatartási zavarok megelőzésére óvodáskorban és iskolakezdéskor”, ezzeljogosultságot kaptam a vizsgálóeljárás és a kognitív fejlesztő terápia végzésére. Az Alapozó Terápiák Alapítvány szervezésében indított továbbképzésen megszereztem az Alapozó mozgásfejlesztő képesítést is.

Célom: a gyermekek nevelése, fejlesztése során szerzett tapasztalataimat és képzettségeimet hasznosítva segíteni a gyermekeket személyiségük kibontakoztatásában, képességeik fejlődésében mozgással, játékokkal, kommunikációval is fejlesztve őket. Fontosnak tartom– életkori sajátosságaikat,fejlettségüket figyelembe véve – minél változatosabb módon, sokszínűbben, hatékonyabban fejleszteni a képességeiket, amik megkönnyítik az iskolába lépésüket és a tanulásukat; mint a figyelem, emlékezet, finommotorika,mozgáskoordináció, kifejezőkészség, türelem.

Takács Katalin

2022 nyarán diplomáztam óvodapedagógusként, ezt követően szereztem meg az Alapozó mozgásfejlesztő képesítést. 2022 óta gyarapítom a Gloriett Fejlesztőház csapatát és foglalkozom az óvodáskorú gyermekekkel. A hétköznapokban mozgásfejlesztői tevékenységem mellett maximálisan elhivatottanvégzem a XVIII. kerületben óvodapedagógusi szerepköreimet is.  Óráimon kulcsfontosságú varázserőm a humor, ami elengedhetetlen eszköz a jó hangulatú, sikeres fejlesztés folyamatában. 

Hiszem, és tapasztalom, hogy a játékosan megszeretetett mozgáson keresztül rengeteget adhatunk a gyermekek testi és lelki fejlődéséhez, értelmi képességeinek fejlesztéséhez.